
Az elmúlt években az online jelenlét és megítélés elemzése üzleti értékké vált a márkaközpontú piacokon, ennek legkézzelfoghatóbb bizonyítéka az online médiafigyelő szolgáltatások globális elterjedése. A Neticle Technologies, egy új magyar startup, amelyet egy fiatal szakértői csapat hozott létre azzal a céllal, hogy a jelenleg elérhető közösségi média és online sajtófigyelési szolgáltatásokon túlmutató támogatást kínáljon. Szekeres Péterrel, a cég egyik alapítójával beszélgettünk az általuk fejlesztett új technológiáról és a Neticle portfóliójáról.

A Helyi Téma Magyarország legnagyobb példányszámban terjesztett (MATESZ adat) és Budapest legolvasottabb (Millward Brown sajtóolvasottság-mérés) lapja, ezért úgy gondoltuk, ha valaki, akkor egy ekkora lap biztosan tudna olyan szakmai tanácsot adni, amely a pr-ügynökségek számára is fontos lehet. A postán keresztül terjesztett, ingyenes Helyi Témából hetente 25 mutációt készítenek, amelyeket összesen 650-700 ezer példányszámban juttatnak el a budapesti olvasókhoz. Gál Gyula főszerkesztővel beszélgettünk a lapról, a nyomtatott sajtó jövőjéről, és a szerkesztőségi-ügynökségi együttműködésekről.
A holland és magyar ügynökségek közötti hasonlóságokról, különbségekről, valamint a magyar piacról beszélgettünk Bram Westenbrinkkel, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. marketingigazgatójával. Minden ügynökség tudni akarja, hogy hogyan lehetne vonzóbb ügyfele szemében, és hogy miként varázsolhatná gyümölcsözőbbé a már létező partnerkapcsolatot megbízójával. Ebben a bejegyzésben rávilágítunk néhány fontos aspektusra, amelyek hatékonyabb és egyszerűbb munkavégzést biztosíthatnak mind az ügyfelek, mind az ügynökségek számára.
Nemrégiben készített az RTL2 riportot a sajtóeseményekre
Perlaky-Papp Józsefet a BKF docensét és pr-szakvezetőjét kérdeztük a hazai pr-oktatás jelenlegi helyzetéről. Az interjú most különösen aktuális, hiszen az Emberi Erőforrás Minisztérium 
